10 întrebări… interviu cu Manuela Sandhof, Malu Wilz

10 întrebări… interviu cu Manuela Sandhof, Malu Wilz

Cum şi de ce ai ales ca, împreună cu soţul tău, Marcel Sandhof să porniţi în urmă cu ani în România această poveste numită Malu Wilz? Cui a aparţinut ideea şi, mai ales cum a decurs prima întâlnire cu doamna Malu Wilz?

Începutul „Malu Wilz” în România (acum 8 ani de zile), a fost o consecinţă fi rească a întâlnirii de acum 16 ani cu doamna Malu Wilz, la Şcoala de cosmetică din Kiel, Germania. Acolo am remarcat produsele Malu Wilz, iar ulterior am participat la cursurile de specialitate, unde am cunoscut-o pe doamna Malu Wilz. Sincer, a fost dragoste la prima vedere… M-a fascinat nu numai profesionalismul, talentul şi perfecţiunea ci şi ţinuta distinsă combinată cu naturaleţea, eleganţa şi modestia doamnei Malu Wilz. De peste 13 ani profesez în propriul institut de cosmetică, fi reşte cu produsele Malu Wilz iar de 7 ani lucrez împreună cu soţul meu, Marcel, care profesează ca pedichiurist medical

şi manichiurist. A începe un business în România, cu prezentarea şi distribuţia produselor Malu Wilz, a fost ideea mea, însă nu fără acceptul, entuziasmul şi susţinerea permanentă a soţului meu.

Privind în urmă, la începuturile afacerii

tale cu produsele profesionale Malu Wilz,

care consideri că a fost cea mai mare

provocare?

Provocarea cea mai mare a fost specializarea profesională a cosmeticienelor şi a numeroşilor manageri de saloane din România. A da „lumea peste cap” nu este un lucru foarte uşor: a fost necesar să conving profesional „de ce” clienta poate şi trebuie să fi e machiată şi după un tratament cosmetic, „de ce” succesul garantat al tratamentelor în salon este posibil numai cu susţinerea îngrijirii zilnice a clientei la domiciliu, precum şi transmiterea încrederii totale privind calitatea produselor profesionale Malu Wilz.

Piaţa înseamnă competiţie. Ce defi neşte în acest caz stilul Malu Wilz România? Vorbim aici de cunoscuta calitate germană?

Da, „rivalitatea” comercială înseamnă o permanentă competiţie, unde consumatorul este întotdeauna cel care profi tă cu adevărat. Bineînţeles că vorbim de calitatea produselor fabricate şi testate dermatologic în Germania, de controlul strict al ingredienţilor folosiţi, de termenele de garanţie ale produselor, de

tehnologia inovatoare, modernă aplicată şi nu în ultimul rând de corectitudinea şi punctualitatea bine cunoscută, tipică. În România am încercat să facem cunoscute toate aceste calitaţi – am aplicat aceeaşi politică, independent impusă: seriozitate, promptitudine, corectitudine unde fi ecare client este şi se simte „stăpânul nostru”. Din fericire am reuşit dar nu singuri, ci impreună cu o echipă tânără, devotată, cu o înaltă califi care şi plină de ambiţii.

Ce înseamnă Aachen pentru româncele care au avut prilejul să participe la întâlnirile periodice Malu Wilz?

În primul rând doresc să subliniez că participantele seminariilor din Germania sunt deja cosmeticiene de top în România, ce folosesc intensiv produsele MALU WILZ şi a căror dăruire şi profesionalism este răsplătită cu mai multe cunoştinţe la un nivel înalt, modern, în arta machiajului şi în domeniul tratamentelor pentru îngrijirea pielii. Întâlnirile din Aachen şi München au reprezentat şi reprezintă mai departe pentru partenerii MALU WILZ, o ocazie unică de a se perfecţiona şi de a se alătura profesioniştilor.

Câte produse sunt acum în portofoliul firmei tale şi ce înseamnă structura firmei Malu Wilz România în acest moment – angajaţi, coordonate de distribuţie, marketing, atuuri? Pe când un show-room  a Bucureşti? (mi se pune des această întrebare din partea cosmeticienelor sau a makeup-artiştilor)

Produsele profesionale MALU WILZ sunt compartimentate pe 2 secţiuni: make-up şi skin care, în componenţa cărora intră atât produse destinate exclusiv uzului în salon cât şi produse retail. În cadrul secţiunii make-up prezentăm peste 100 sortimente de produse a căror gamă coloristică acoperă nuanţele de bază şi cele din trendurile actuale, menţionăm aici 31 nuanţe creioane contur ochi şi buze, 36 nuanţe rujuri, 7 nuanţe de gloss-uri volum&balsam şi alte 13 nuanţe de gloss-uri soft şi multiefect, 64 nuanţe farduri pleoape şi obraz…şi lista ar putea continua.

Pentru secţinea skin care, promovăm şi distribuim 87 sortimente de produse disponibile în ambele variante: produse destinate exclusive uzului în saloanele specializate şi produse retail.

Cât despre structura sub care funcţionează MALU WILZ în România, dispunem de personal specializat în make-up, îngrijire facială, marketing, PR, coordonatori distribuţie şi colaboratori permanenţi. Vizavi de deschiderea unui showroom în Bucureşti, în curând vă rezervăm o surpriză prin concretizarea noului nostru proiect.

Ştiu că ai machiat, personal, personalităţi din televiziune şi lumea fi lmului. Care dintre acestea ţi-a lăsat cea mai puternică impresie?

După cum bine ştii nu doresc să fac uz de nume cunoscute. Ceea ce m-a impresionat însă, a fost naturaleţea şi umorul de invidiat al soţilor Anca Pandrea şi Iurie Darie.

Dacă ai fi oprită să dai cel mai relevant sfat unui viitor makeup artist, ce l-ai sfătui?

Un singur sfat?! OK, atunci 4 in 1: perseverenţă, dăruire, imaginaţie şi multă încredere în sine. În primul rând, un make-up artist nu se defi neşte numai prin talentul de a machia. Nu cu un singur curs de machiaj poţi să devii artist. În spatele acestui nume stau nenumărate cursuri de specializare şi tehnici speciale cum ar fi : modelarea conturului feţei, trasarea corectă a liniilor pentru ochi şi buze, formarea umbrelor, armonia culorilor, cunoştinţe de morfologie… etc. Totodată, un make-up artist trebuie să cunoască diversitatea tipurilor de machiaj: de zi, de seară, de gală, de mireasă, de televiziune, fantezie, etc. şi să fi e permanent “up to date” cu noile tendinţe. Sfatul meu constă în a persevera, a se dărui acestei arte a machiajului, a avea multă încredere în sine şi nu în ultimul rând a exersa continuu.

Ne cunoaştem de ani buni şi, cu toate acestea, nu ştiu de unde eşti din România? (Manuela Sandhof locuieşte în Germania). Ce înseamnă România pentru tine?

Sunt născută în Craiova, iar România chiar şi după 21 de ani (de când locuiesc în Germania) înseamnă locul meu natal, familia, prietenii… locul unde oricând şi oriunde mă simt „acasă”.

Frumuseţea se spune că este în ochii celui care priveşte. Tu cum priveşti frumuseţea, Manuela Sandhof?

Îţi voi răspunde prin cele două citate, dragi mie… „Frumosul se simte, nu încape într-o defi niţie.”

Honoré de Balzac şi „Eterna bucurie-I frumuseţea.” John Keats


Follow Us On Instagram