Cu toții știm că această perioadă este dificilă. Chiar dacă v-ați reluat activitatea, schimbările generate de situația actuală nu sunt deloc plăcute sau confortabile. În cazul în care nu ați reușit să vă organizați încă, nu vă alarmați, este de înțeles. Așadar, v-am pregătit o nouă serie de sfaturi bazate pe experiențele altor specialiști în domeniul frumuseții, care v-ar putea inspira și ajuta să vă desfășurați activitatea în siguranță.
Probabil că unii dintre dumneavoastră au ales să nu deschidă saloanele pe 15 mai și urmează să o facă în perioada următoare, sau poate că ați deschis, însă nu ați reușit să găsiți soluții de siguranță pentru fiecare procedură în parte. Indiferent de categoria din care faceți parte, trebuie să citiți următoarele rânduri.
În domeniul hairstyling-ului am stabilit deja faptul că mănușile pot lipsi și că foehnul este periculos, însă mai există o mențiune importantă: spălatul părului este obligatoriu înaintea oricărui tratament. Astfel, atât dumneavoastră, cât și clienții veți fi protejați de răspândirea bacteriilor.
Cosmeticienii au și ei o precizare importantă. Patul special pentru tratamentele clienților va fi învelit cu o folie de unică folosință pentru fiecare dintre aceștia. Astfel, se va proteja transmiterea bacteriilor de pe hainele sau pielea clienților pe pat și viceversa.
De asemenea, în ceea ce privește regulile generale ale funcționării salonului, clienții nu vor mai avea voie să fie însoțiți de poșetă sau geci. Acestea vor fi depozitate într-un spațiu special amenajat sau, de preferat, în huse individuale.
Timpul pe care îl va petrece clientul în salon nu poate depăși două ore jumătate, iar numărul clienților care efectuează tratamente simultan va fi calculat ținând cont de suprafața salonului și de distanța de minim doi metri dintre persoane.
Unele saloane au luat decizia de a-și modifica programul pentru a putea face față numărului de clienți. Ca atare, s-a decis introducerea „schimbului trei” și, spre surprinderea celor ce au luat această inițiativă, clienții au fost extrem de încântați.
Așadar, în cazul în care sunteți în căutare de o soluții pentru a satisface nevoile mai multor clienți sau pentru a vă proteja sănătatea, inspirați-vă de la colegii de breaslă, de la ce fac specialiștii din alte țări care au trecut deja peste această etapă sau fiți pur și simplu creativi.
Sabina Apostu