Inspirat de „A New York Moment” din orasul in care totul a inceput, Tommy Hilfiger reuneste apropiati ai brand-ului intr-una dintre cele mai vechi institutii ale orasului pentru a prezenta colectia Toamna-Iarna 2024.
Tommy Hilfiger revine in programul oficial NYFW pentru a prezenta Colectia TOMMY HILFIGER Toamna-Iarna 2024 – A New York Moment – pe 9 februarie 2024.
In cadrul unei seri intime, Tommy Hilfiger isi va prezenta colectia pentru barbati si femei. Invaluit in spiritul NYC, colorat in rosu, alb si albastru, spectacolul va reprezenta o expresie moderna a Classic American Cool prin ochii visatorului american suprem.
„Orasul New York m-a invatat sa am visuri marete”, a spus Tommy Hilfiger. „Ca tanar designer, a fost locul de nastere al viziunii mele. Pulsul orasului, cultura sa care emana incredere si deschidere, a alimentat brand-ul inca de la inceput. Sunt incantat sa transpun acest sentiment pe podium cu un twist Tommy, care a devenit cartea noastra de vizita de-a lungul deceniilor.”
Experienta va avea loc la ora 20:00. pe 9 februarie 2024, si va fi gazduita de o institutie centrala din Manhattan, maximizand acea energie din New York intr-o oda dedicata visurilor marete. O reintoarcere la origini, cu mai multe fatete, spectacolul va reexplora forma pura a elegantei care se intalneste in mostenirea preppy a brand-ului, precum si redefinirea experientei saptamanii modei. Pe podium va fi prezentata colectia TOMMY HILFIGER Toamna-Iarna 2024, in timp ce abordarea platformei “See Now, Buy Now” isi va muta atentia catre parteneriate culturale si campaniile sezoniere.
„Tommy Hilfiger este unul dintre marii visatori americani”, a declarat Steven Kolb, CEO la CFDA. „Viziunea sa unica si impactul de durata asupra industriei modei au deschis calea pentru multi. Este o sarbatoare potrivita a design-ului american si sunt onorat sa asist la contributiile continue ale unei figuri atat de influente in industria noastra.”
Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD in 2022, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.