Page 50 - Revista_nr108
P. 50
coafură
FIDELIZAREA CLIENȚILOR ÎN PERIOADA
SĂRBĂTORILOR DE IARNĂ
Perioada sărbătorilor reprezintă un moment oportun pentru fundă, ideal pentru sezonul rece. Aceste gesturi mici arată
a consolida relația cu clienții și pentru a transforma vizitele atenția voastră la detalii și pot face o mare diferență în expe-
ocazionale în fidelitate pe termen lung. Într-o industrie di- riența clientului.
namică și competitivă precum cea a hairstylingului, fiecare
detaliu contează, iar sezonul festiv oferă multiple oportu- Pachete promoționale
nități de a crea experiențe memorabile care să atragă și să
păstreze clienții. Cheia succesului constă în personalizarea Un alt aspect esențial este crearea de pachete festive care
serviciilor, crearea unor oferte tematice și dezvoltarea unor să răspundă cerințelor clienților. Acestea pot include com-
pachete speciale, care să le ofere clienților atât valoare, cât binații de servicii la prețuri atractive, precum coafuri festive,
și o experiență de neuitat. tratamente de hidratare intensivă și consultanță personaliza-
tă. De exemplu, un „Pachet de răsfăț” poate include spălare
Personalizare cu produse premium, un tratament de regenerare a părului,
styling festiv și un voucher pentru următoarea vizită. Astfel,
Primul pas în fidelizarea clienților este personalizarea clienții vor percepe valoarea adăugată a pachetului, iar voi
fiecărui serviciu. În preajma sărbătorilor, oamenii își do- veți reuși să creșteți volumul rezervărilor. O altă idee este
resc să arate impecabil, fie pentru întâlniri cu familia și să oferiți pachete care să fie atractive pentru grupuri sau
prietenii, fie pentru evenimente importante. Ca hairstyliști, familii, cum ar fi „Mamă și fiică”, o experiență specială care
aveți posibilitatea de a le oferi nu doar un look potrivit se- le permite să petreacă timp de calitate împreună.
zonului, ci și sfaturi care să îi ajute să își mențină sănătatea
și frumusețea părului. De exemplu, puteți analiza istoricul Promoții de sezon
vizitelor fiecărui client și face sugestii bazate pe preferințele
și nevoile lor. Dacă un client vine, de obicei, pentru tunsori Pe lângă pachete, promoțiile sezoniere sunt o strategie ex-
simple, propuneți o schimbare subtilă, precum un toner care celentă pentru a atrage clienți noi și pentru a-i încuraja pe cei
să intensifice culoarea sau un tratament de hidratare pro- existenți să revină. Oferiți reduceri pentru programările făcute
50 JURNALUL DE ESTETICĂ