Page 50 - Revista_nr108
P. 50

coafură








          FIDELIZAREA CLIENȚILOR ÎN PERIOADA



                           SĂRBĂTORILOR DE IARNĂ












































      Perioada sărbătorilor reprezintă un moment oportun pentru   fundă, ideal pentru sezonul rece. Aceste gesturi mici arată
      a consolida relația cu clienții și pentru a transforma vizitele   atenția voastră la detalii și pot face o mare diferență în expe-
      ocazionale în fidelitate pe termen lung. Într-o industrie di-  riența clientului.
      namică și competitivă precum cea a hairstylingului, fiecare
      detaliu contează, iar sezonul festiv oferă multiple oportu-  Pachete promoționale
      nități de a crea experiențe memorabile care să atragă și să
      păstreze clienții. Cheia succesului constă în personalizarea   Un alt aspect esențial este crearea de pachete festive care
      serviciilor, crearea unor oferte tematice și dezvoltarea unor   să răspundă cerințelor clienților. Acestea pot include com-
      pachete speciale, care să le ofere clienților atât valoare, cât   binații de servicii la prețuri atractive, precum coafuri festive,
      și o experiență de neuitat.                            tratamente de hidratare intensivă și consultanță personaliza-
                                                             tă. De exemplu, un „Pachet de răsfăț” poate include spălare
      Personalizare                                          cu produse premium, un tratament de regenerare a părului,
                                                             styling festiv și un voucher pentru următoarea vizită. Astfel,
      Primul pas în fidelizarea clienților  este personalizarea   clienții vor percepe valoarea adăugată a pachetului, iar voi
      fiecărui serviciu. În preajma sărbătorilor, oamenii își do-  veți reuși să creșteți volumul rezervărilor. O altă idee este
      resc să arate impecabil, fie pentru întâlniri cu familia și   să oferiți pachete care să fie atractive pentru grupuri sau
      prietenii, fie pentru evenimente importante. Ca hairstyliști,   familii, cum ar fi „Mamă și fiică”, o experiență specială care
      aveți posibilitatea de a le oferi nu doar un look potrivit se-  le permite să petreacă timp de calitate împreună.
      zonului, ci și sfaturi care să îi ajute să își mențină sănătatea
      și frumusețea părului. De exemplu, puteți analiza istoricul   Promoții de sezon
      vizitelor fiecărui client și face sugestii bazate pe preferințele
      și nevoile lor. Dacă un client vine, de obicei, pentru tunsori   Pe lângă pachete, promoțiile sezoniere sunt o strategie ex-
      simple, propuneți o schimbare subtilă, precum un toner care   celentă pentru a atrage clienți noi și pentru a-i încuraja pe cei
      să intensifice culoarea sau un tratament de hidratare pro-  existenți să revină. Oferiți reduceri pentru programările făcute

      50  JURNALUL DE ESTETICĂ
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55