Page 10 - Revista_nr107
P. 10

marketing




        CUM SĂ CONSTRUIEȘTI O COMUNITATE



                           REALĂ PE SOCIAL MEDIA



                                                                                    BY RALUCA ZDROBIȘ






                                                                       Industria  de  beauty,  prin  specificul  său,  are  o
                                                                         nevoie constantă de autenticitate și de o rela-
                                                                           ție personală cu publicul. Într-o eră domina-
                                                                            tă de social media, brandurile de beauty
                                                                             nu mai au doar rolul de a vinde produse,
                                                                              ci de a educa, inspira și crea o legătu-
                                                                              ră reală cu oamenii care le urmăresc.
                                                                                Cum  poate un brand  de  beauty  să
                                                                                 transforme urmăritorii în membri ac-
                                                                                 tivi ai unei comunități, și să câștige,
                                                                                 astfel, loialitatea lor pe termen lung?
                                                                                 O comunitate online autentică devi-
                                                                                  ne fundația pe care se construiește
                                                                                   o reputație solidă, iar social media
                                                                                   reprezintă uneltele perfecte pen-
                                                                                    tru această transformare, dacă
                                                                                     sunt utilizate inteligent și con-
                                                                                     secvent.

                                                                                       Înțelege publicul
                                                                                       țintă

                                                                                           Înainte de orice strategie
                                                                                            sau postare de impact,
                                                                                           cheia rămâne înțelege-
                                                                                            rea profundă a publicu-
                                                                                            lui țintă. Orice brand de
                                                                                             succes  cunoaște  nevo-
                                                                                             ile și dorințele consu-
                                                                                             matorilor săi, însă în
                                                                                             cazul brandurilor de
                                                                                             beauty,  unde  conexiu-
                                                                                             nea personală și emo-
                                                                                             țională este esențială,
                                                                                              acest lucru devine și
                                                                                              mai relevant.


                                                                                               În loc să vezi publi-
                                                                                                cul doar ca pe un
                                                                                                grup de potențiali
                                                                                               clienți, încearcă să
                                                                                              vezi profilul psiho-
                                                                                              logic și emoțional al
                                                                                              acestora: ce valori au,
                                                                                              ce  stil  de  viață  pre-
                                                                                              feră, ce probleme își
                                                                                              doresc să rezolve cu
                                                                                              produsele tale?


      10   JURNALUL DE ESTETICĂ
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15